renung-renung kan ;-)

hye hye hye hye .... hi reader .

eceli , hari ni I nak citer cikit la an kat korang , I mmg x suka org yg berlagak dye cun ? semalam , i smbang2 ngan kak i la kan . so kiteorg smbang pasal bdk2 zaman skarang yg mmg sosial giler lebih la kan . so , dari segi pemerhatian , selalunya bdk2 cun ni akan brada di kelas yg mmg blakang . mmg xleh nak dinafikan lgi . sbnarnya dye org ni mmg x CUN . dok buat gedik , galak , gatai . eeeuww not my taste . mungkin sesetengah bdk laki mmg kata dyeorg cun la kan tpi setelah itu jamin ar bdk laki 2 kata GEDIK GILE BDK NI . mmg gedik ! tembak mau ? :) 

eer bkn nak mengutuk tpi this is real . so kena la trima hakikat yg sebenarnya korang diberi kecantikan tu bukan nyer nak tunjuk menunjuk . aiyakk :) plezz understand girls . demi masa depan korang jugak ni x malu ka kat org ? suka ka nak kecewakan hati mak ayah korang ? sedar ar cikit . :) plezz open your eyes . 
so renung-renungkan la yew .
bye readers ..
if you love me , i love you MORE ..
if you hate me , i hate you MORE THAN EVERYTHING . 
|| see you bro n sis ||

No comments: