second day . exam .

hari ni paper BI I,II . ohh my god . hanya Allah ja yang tau masa tu bertapa blank nya aq saat sedang menjawab soalan soalan yg ada dalam paper II . giler payah la sayang oiii . tercabut otak aq la sat . yg paling mnyampahnya aq cukup tak suka dengan budak cina tepi aq tu spa nama tan joe wei ada ka patut tulis jawapan yg bahagian novel tu dan letakkan kat dalam kotak pencil ? ohh shitt . aq cukup mnyampah time tu . then then , lepas recess kite org ada exam pper I . huh . penat jugak la nak memikirkan ayat yang sesuai dan jawapan yg tepat . by the way , alhamdullilah sbb aq dapat jawab dengan sebaik baiknya . so , the conclusion is kepada bdk kelas i , please jangan meniru yer , as a monitor i akan britahu cikgu about that . so korang jangan suka hati jew erk nak meniru .



p/s: Ahad --> exam mathematic . ohh my god . hope i can do it . yeah chaiyookk . wish me yeah friends .

No comments: