4 prkara Wajib ada !! Cewahh .

korang .. heh ! silap assalamualaikum .
jawab erk , kalau tak jawab dosa tau ...
tak mau dosa an ? baek jwb .
:face18:

today , aq nak cita pulak pasal
beberapa perkara yang aq nak ....
jom jom .. meh la nak cita ni ..
nak pegi mana tuu ... ?
duduk sni dngar cita aq lu .. sat gi pegi la mana mana nak pegi pun
:132:



...:::SYURGA:::...



aq rasa semua orang mesti nak masuk syurga kan ?
mesti la nk masuk syurga ..
syurga tu terlalu indah berbanding dunia ni ooo .
tau kan ?
mesti kita kena tahu ...
sbb kitakan islam ....
sapa yg tak tahu tuu , mmg tadak agama la kot ?
aq nak masuk syurga . tpi ada syarat oo nak msuk syurga ...

SYARAT-SYARATNYA IALAH

:65: WAJIB solat 5 waktu .
:65: MENINGGALKAN larangan Allah .
:65: JANGAN menderhaka kepada ibubapa kita .
:65: adala lgi bbrapa yg lain .. korang mesti tahu kan ??

tu yg pertama ..


...:::PMR 8A:::...



PMR mesti la mau dpt 8A ..
mana boleh target cikit-cikit .
tak best la camtu
"belajar biar lepak , keputusan biar GEMPAK !! "
hehe ^^
aq nak masuk MRSM , kalau boleh TAIPING .
hope aq berjaya .
:face75:


...:::I PHONE 4:::...

minat i phone ? ape tak minat ?
huh , tak minat sudah ..
aq minat sbb dye NIPIS + cantekk .
tpi syg mahal gila bhai ! .
tak mampu eden nak beli nyohaa ..
:face22:


...:::BILIK YG CANTIKS:::...


korang mesti nak bilik yg cantik an ? kan ? kan ?
mesti !! wajib ...

aq pon nak jugak

:88:Bilik kemas
:88:cantekk
:88:besar
:88:warna ? ape-ape aje la .. asalkan jgn HITAM .







tu jela aq nak ckp .... hehe
'NO MONEY NO TALK'


haha ..... salam

:face42:

No comments: