please la wey !!

assalamualaikum 
korang sihat tak ? 
if sakit SILA BERJUMPA DENGAN DOKTOR SECEPATNYA .
ada faham ? 

hahaha 
first thing first 
aq nak cita pasal masa kat surau tadi . 
biasa lah baca yasin kan utk melembutkan hati sapa yg keras sgt tu . 
haha . lupakan itu 
then kiteorg tolong ustazah .
sapu lantai surau . 
pasang certain surau . 
haha , best best . 
pagi pagi dah buat amal ibadah !! 
^^ 
budak baik mmg camtu . 
(cewah perah santan Prasan !! ) 
boo ... 

then biasalah routine harian aq ngan kawan2 
main batu seremban 
hehe , dyeorg tak kasi aq main . 
sbb kalau aq main sat gi ka , tak akan habih habih la . 
tu yang depa tak kasi main tu . 
aiyoo .. jangan la tak kasi aq main . 
batu aq :P wekkkk 

hahaha , aq tak tau la sejak bila pulak aq asyik nak gelak ja ,
ahah !! aq lupa nak cita pasal masa bi tadi . 
cikgu s.g.lim buat spealling gitu ....
ayat yg aq dapat ialah .....
*agriculture* 
haha senang nya kan ? tapi aq lupa nak letak E di blakng skali . 
dasar !! 
tpi tak aq tak kisah ma !! 
^^ 
(tadi baik skrang jahat pulak) 
perdulikan ini budak 
haha sengal . 









p/s : kepada kawan - kawan sekelas aq , please attention ok , 
aq ngan **** tu tadak APA APA . langsung . 
just KAWAN kalau dalam bahasa inggeris Friend 
in korea Chingu 
in japan Yu jin yi 
in chinese Pengyou 
haha aq kasi suma . nah ambikkk . wekk 
dan satu lgi , ada budak lain suka dye !! 
kelas 2 Rajin !! 
hahha  
sapa ? tanya izzati :P 
puas !! dan 
please do not tease again . 
i get tired you know what !! . 
so please , 
(nohh gila merayu ) 
:'( 


No comments: