salam guys ...
so , for tajuk today ialah ....

JANGAN SUKA MARAH ORANG TAK TENTU PASAL !

see ? title rite ? so ... aq mintak laaa ... byk2 jangan suka marah aq tanpa sebb .
tak suka tahu tak ?
tetiba nak marah-marah . apehal !
ni ha ... sorang ni . dye dah tau yg aq tak da apa2 LANGSUNG dngan bdk tuu .. yg hg nak marah sangat tu apehal hah ?

aq tak kacau HIDUP hg pon kan ?
meskipun hg ada suka dkt bdk tu , aq rasa tak perlu la hg nak hntar mesej dengan mengatakan bahawa JANGAN GANGGU DYE !! .
heh ! sapa ganggu sapa ni ?
aq tak kacau beras hg pon kan ? kan ? kan ? .

wat hebat bleyy !! (sory rahmat pinjam ayat hg sat)
hg tak payah la hntar mesej kat aq . buat habeh kreadit hg ja .. aq bukan nak balas pon ..
ni skrang aq nak tnya .. pa masalah hg ni hah ? sakit jiwa ka ?
atau ada wayer yg putus kat dlm kepala hg hah ?

ni yg hangat ni !
bdk benggong tu hntar mesej camni ..

bdk gedik: WEI , PLEASE LA JGN GGU DYE ?
aq: NOHH ! SAPA GGU HIDUP HG , SIKIT PON TAK KACAU BERAS HG .
bdk gedik: TOLONG LA WEY . JGN GGU HIDUP AQ .. :'(
aq: TAK FHM BAHASA ERK ? KAN AQ DH CKP YG AQ TAK PERNAH KACAU BERAS HG !! .

orang yg tak fhm bahasa mmg camtu .
so , malas la nak layan bdk GEDIK + GALAK + GATAL mcm hg .
buang masa ! :face11:


p/s : block dan delete hg dri facebook sudah dijalankan .
p/s : buang 6ber hg pon sudah .

so , bubye ^^

No comments: