sukasuki II

salam korang ..
hehe hari ni update di wktu petang pulak
:face28:
ngee ~~ rajin la sekejap .

hah ? title hari ni adalah |....:: SUKASUKI II :....| :131:
knapa ifa buat title tu ? sbb yg pertamanya ifa nak cita la pasai our kelas .
tu yg title camtu . alaaa ... konon-konon nya kiteorng periang gitu ..
cewah !! prasan . *sila abaikan bdk ini* :face55:

jom jom nak cita ni .
hari tu cikgu awang ada la buat penguguman sikit fasal fulsal .
so , cikgu nak setiap kelas mesti menhantar wakil la .
lelaki dan perempuan .
so biasa la .... bdk laki klass ifa mmg suma teror main bola .. tpi tak pndai main batu selambut.
haha .... :d: sama mereka .

hari ni kelas kami mmg gila-gila . tatau la gila dkt mana . tpi kelas kitorg mmg camtu ~~
:face44:
meh nak cita sikit . ifa cukup mmg TAK SUKA kalau orang mengejak NAMA BAPAK .
:face11: cukup punya benci .
so , tak payah la dok ejek nama bapak ka apa ka . bapa hmpa tak slah . ni dok ejek mcm2 ..
kesian ayah korang , tak pasal-pasal kena maki hamun dengan kawan ank sendiri pulak tu ?
kalau aq la ... mmg nak sepak orang yg dok ejek nama bapak aq ...
nak sepak pi smpai langit nuhh . biar dye takyah turun dah ...
:face3: muka jahat ni .

so , tlong la jangan ejek nama bapak org .
haishh la korang ni . :face73:

tu je la kot nak cita ... mlm nanti insyallah kalau tadak apa-apa , ifa update yg baru .

khas utk bdk 2k yg perasan bhwa diri dye dlm nota dibawah !! ..
P/S : boleh tak ANDA menjadi diri anda yg dahulu sngt PERAMAH dngan saya ? saya nak diri ANDA yg dulu yaa ... saya tak suka diri ANDA skarang . :face36: :67:


1 KREATIF 2010 .
i love you all ...
nice to meet you all .
we are happy family ^^
:n:


ok chingu ... tata yaa !! :face71:

No comments: