you're NOT my friend anymore

annyeonghaseyo

korang ape khabar sihat tak ? kalau tak sihat pegi makan ubat sana .
tengok title ok , so for today aq nak cita pasal Capital A .
takk mau kasi nama penuh dye sbb aq mmg benci dye dah skrang
so korang mesti tertanya tanya kenapa kan ? sini ifa cita .

Capital A ni dulu sangat baik la ngan ifa , masa kecik kecik dulu . tpi skrang dah tak lagi . our friendship MUSNAH akibat dye yang terlalu terpengaruh dngan kawan kwan dye yg GEDIKS to kan ? 
so pada masa tu ifa dah mula rasa yang kena hati hati ngan dye . so skrang ifa dah tak kawan ngan dye sbb perangai dye berubah 100%  menjadi 

gediks+galak+gatal 

so , ifa sangat tidak suka orang yg ada 3 perkara di atas . sengal tahu . 
tak kira la kau dulu kawan baik aq atau tidak ! 
ohh please la ok . 
kadang kadang , Capital A tu panggil ifa konon nya nak tanya la pasal bdk lelaki . 
kot kot la ifa kenal kan ? 
tpi please la , tersangat la buang masa , ifa nak layan orang macam tu . 
wtf tahu ? 
so ifa harap sangat kalau Capital A  ni berubah . bukan demi ifa tpi demi diri sendiri . kesian la ibu ayah kau , sentiasa mengharap kalau kau berubah .

1 comment:

RAINBOWgirl said...

http://colourful-rainbowgirl.blogspot.com/2011/07/mega-giveaway-by-cik-yana-dan-cik-putih.html ; andaa ditag .