Happy Birthday SAYANGSS ..






hello manusia ? i'm back .
sorry jika lama saya tidak update blog saya . 
saya tidak sempat kerana sekarang saya jarang-2 buka blog . 
abah saya tidak kasi . i feel upset :'( 
but don't worry lhaa saya akan sentiasa buka blog saya . 

okey hari ini hari jadi kawan saya iaitu Amal Syifaa' Rashidi . 
dye kawan sekelas saya merangkap kawan tergila saya ? 
saya suka kawan dengan dye , sebab dye baik dgn saya .
dye cantik tk caya tengok ni ...







cantek kan dye ? tpi sayang .. 
dye sudah ada yg punya . 
milik seseorang yg saya pon tidak pasti siapa ? 
huhu .

baik lhaa di sini saya ingin mempersembahkan sebuah lagu yg berjudul 

HAPPY BIRTHDAY AMAL

HAPPY BIRTHDAY AMAL  ..
HAPPY BIRTHDAY AMAL ..
HAPPY BIRTHDAY AMAL SYIFAA'
HAPPY BIRTHDAY AMAL ..

merdu tak saya nyanyi ? merdu kan ? haha *joking sama maa ~
okey Amal selamat menjadi tua .
hope you sentiasa tua . 
hehe ..
please don't be angry :) 
chill XD

nota kepala : buat seketika saya tidak akan mengupdate status di blog saya . mungkin dlm seminggu hanya 2 atau 3 kali sahaja . dont worry saya akan tetap blogwalking di blog anda semua . 

nota telinga : kepada sesiapa yg mengenali diri saya ? saya mohon seribu ampun kerana tahun depan saya akan menghadapi ujian besar iaitu Penilaian Menengah Rendah . tolong doakan saya yaa :) 

Follow blog saya jika mahu kerana saya sedang mencari follower yg bertuah !

No comments: