new header





hello manusia ... 
apa khabar semua ? sihat ? good ~
hehe 
hari ini saya sangat rajin utk membuat header baru dkt blog saya . 
walaupun tk secantik blog awak semua , tpi saya membuat header itu dengan penuh ikhlas dari hati saya.
sebenarnya header tu dah lama saya buat lebih kurang dalam 3 bulan yang lalu . 
tpi saya tidak gunakannyer .
so hari ini saya nk tukar lhaa header yang baru .
















tak cantekkan ? perdulikan . 
sekurang-kurangnya saya buat header ini ikhlas . 
okey tu je lhaa kot nk tulis . 


nota kepala : selepas usha blog dye , baru tahu yg dye adalah blogger kecik yg rajen mengcopycat tutorial blog orang lain tanpa di creadit kan ? bersabar lhaa ~


nota telinga : saya masih lagi mencari follower yg BERTUAH . 
so apelagi ? follow lhaa ~ enjoy !

nota mulut : para bloggies sekali , tolong lhaa jangan jadi copypig boleh ? bolehkan ?

No comments: