tak Sempat Fikir Tajuk ?



~ Assalamualaikum ~ 
jawab !! 
jawab salam itu WAJIB ! 
so , korang kena jawab .

sebenarnya , ifa tengah fikir nk letak tajuk apa utk entry kali ni .
dah tk boleh nak fikir dah ! 
sebab dekat sekolah tdi dh kena fikir banyak !

so , hari ni malas lhaa nk cita banyak-2 
just nak shared sedikit cerita lhaa .
apa korang rasa jika ada best friend korang atau classmate 
korang yg ciri-2 dye macam dekat bawah ni 
.
.
.
.
.

*sombong
*bangga diri 
*perasan cun/handsome 
*tetiba je nk marah orang ?
*selalu nk menang dkt dye je ?
*copycat keja skolah korang ? 
and whatever lhaa kan

apa korang rasa ? 

*happy ? OMG !
*sad :( 
*overjoyed
*angry 
*feel like want to kill him/her ? OMG !

dalam masa yg sama , ifa rasa macam dh menghabiskan 
waktu berkawan dengan orang mcm tu .
sebb dyeorng ni mcm ___________ 
*mcm ape erk ? ayt tu letak lhaa sendiri okey !

example like my classmate lhaa ..
so sesiap disini yg baca entry ifa dan ia 
merupakan classmate ifa
JANGAN TERASA YANG ITU HAMPA !
 okey !
*siapa makan cili tentu lhaa dye terasa pedasnya ?
chill lhaa .
n one more thing yaa ..
TOLONG JANGAN SOMBONG DENGAN I OK ! 
I TAK SUKA ORANG YG SOMBONG !
BECAUSE I ni FRIENDLY !. 
*entry atas tu ^^^ !! 
khas buat classmate ku 

1 Arked
2 Delima
3 Arked
4 Delima
5 Arked
6 Delima

1 Kreatif 
2 Kreatif

renung-2 kan lhaa :) 
annyeong chingu !






Sedang menunggu follower yg ke 4++
so apa lgi ? follow lhaa 
ehh! tk paksa okey !

No comments: