tension

assalamualaikum & hello

hari ni mmg tak nak update banyak sebab yg pertamanya saya nk siapkan folio sejarah.
yaa , i feel like wanna kill the paper ? hah ? where's the food ?
okey , dekat luar rumah berangin jaa. tpi yang didalam rumah kepanasan bukan sebab faktor global tpi sebab saya sangat marah .

  • folio 90% siap
  • menghafal KH yg membosankan 
  • bersedia untuk kena tulis 200 kalau saya tak hafal KH 
  • tak nak pegi sekolah esok mama&abah ='( 
  • esok kawan-kawan taknak datang sekolah !
saya tension lhaa macam ni . yang cikgu KH pon satu , membazir kertas betul . ade ke patut kena buat PEMBETULAN sebanyak 200 untuk setiap satu soalan . penat hoo ! 
nasib saya tk kena sebb saya hafal , tpi yang saya geram sangat tu , sejarah folio yg entah apa-apa ! haish !! 
okey just wanna shared that ! 
bubye ! 
cikgu ! membazir itu amalan syaitan tahu ?

No comments: