Time to STUDY

assalamuaikum 


hari ini taknak cakap banyak-banyak. just nak cakap yg EXAM DAH DEKAT! 
so , maybe saya tidak akan buka blog and facebook untuk sementara . 
maklum lhaa sayakan pelajar rajin .. (perasan) 
okey , exam akhir tahun dah nak dekat .
lepas habis PMR terus exam . jadi saya raya sangat takut . 
jadi saya buat keputusan yg saya tak nak buka blog ni . 
saya nk study hard sikit sbb tahun depan saya dah PMR ? 
ohh tidak , saya tak boleh membayangkan ~ 
saya masih ada hutang dengan abah saya . 
jika saya tidak dpt 8A dalam PMR , nasib saya ? haaa hancur semuanya . 
abah saya dah bagi warning untuk yg ke 1000 kali . 
percaya tak ? mesti lhaa tk kan ? tpi saya tau sbb dye abah saya .

so conclusion bagi semua tu ialah TIME TO STUDY HARD .



nota kepala : hye awak sini kejap ! saya MUNGKIN akan buka jugak blog ni . tpi mungkin secara curi-curi . haha okey tata .

No comments: