Aku PENAT !


Assalamualaikum and Hello.

waaa , help me ! help me ! HELPPP MEEE ! pleaseee ..
korang , firstly saya nak minta maaf banyak-banyak dekat sesiapa yang sudi follow belog naif saya ni .
Maaf sebab tak sempat follow blog awak semua . bukan apa saya tersangat busy ,  Saya buka laptop ni pon ade HAD MASA . bukan boleh sesuka hati saya je nk buka laptop ni .

Semalam , saya begitu rajin nak berfollow dan berblogwalking . Mana taknya , ramai sangat orang yang join segmen Akak Lyssa , jadi apabila dyeorang datang blog saya , saya harus juga datang ke blog mereka untuk diterjah !

Hah ! yang ini memang buat saya bengang . Hye Korang ! tolong jangan cakap bohong boleh tak ?
ape berbohong ? mana ada ? !! .
okey maksud saya , bila korang tulis dekat kotakjerit saya dan berkata
" saya dah follow , awak follow saya balik okey "
okey fine saya follow awak balik ! tpi kenyataannya AWAK BERBOHONG !! .
awak cakap yg awak dah follow tpi selepas saya follow awak baru awak nak terhegeh-hegeh nak follow saya balik ?

awak ingat saya tak tahu ? bila awak berbohong , Allah pasti tahu . Itu urusan awak dengan Tuhan . saya taknak masuk campur . cuma pesanan saya dekat awak-awak semua ...
Jangan jadi orang yang suka BERBOHONG . tak takut dosa ke ?
jadi renung-renungkan .... dan selamat beramal .

wassalam .

Happy Blogging .


The King 
Alifah Zahirah Ramli

No comments: