Amali Memasak Yang Menyeronokkan

assalamualaikum and hello 
hari ni saya nak bercerita mengenai .... 
tengok lhaa title ! 
okey peace . 


seperti yang saya cakap dalam post yg lepas . saya akan cerita mengenai AMALI MASAKAN . 
serius best . geng saya kumpulan 1 . masa sampai sekolah kira-kira dalam pukul 7.50 pagi gitu gila 
gabai .. pak cik yang dekat gate tu tengok je . 

rasa macam murid sekolah yang datang lewat ? huh , nasib masa tu kawan saya dah datang . 
kira alhamdulillah jugak . kalau tak terpaku jer lhaa kat situ . 
so masa tu cikgu pon dah sampai then dye suruh masuk kat bilik bengkel masakan . 
first time lhaa masuk bengkel tu . macam jakun jer . =,= ! 

cikgu suruh pakai apron , tu best tu . apron saya warna KUNING  . then cikgu kasi 
taklimat yang pendek . then boleh masak .

hoho apalagi lompat kegirangan lorh !
masak masak masak . best 
saya masak cucur jagung nice lorh . 
Izzati tolong saya angkat cucur yg mana dah masak . 

then Haiza , Aina dan Joe Wei dyeorang buat sandwish . 
sedap gila sandwish tu , YUMMY .
nak rasa meh sini .. cepat lah nak tak ? 
okey JOKING . 

then bila dah siap semua , beres dah semua . apa lagi makan lhaa . 
tpi saya and geng makan dekat laluan jalan kaki sekolah ? 
haha dekat padang lhaa lebih kurang nak cita pon tataw . 

ade lhaa cikit gambar yang kiteorang ambik . 
jom tengok .. kebanyakkannyer gambar yang berunsurkan 
CANDID ! LOVE IT !















 Akhir sekali .. saya suka awak MICHELLA PUTRI .. 
nahh ambik kiss ni .. muahh ! 
xoxo .




|| wassalam ||

No comments: