Cik Anon yang ? cerdik ke ? bodoh ke ?

assalamualaikum and hello 

korang pernah tak dengar cita pasal Cik ANON ni ? mestilah pernahkan ?
ANON ni singkatan kepada ANONYMOUS . kesian betul pulak saya 
tengok Cik ANON tu tulis bende merajuk rapik kat shoutbox saya. 

kunun-kununnye nak wat hebak bulehhh . huh. walaupun awak tulis nama yg memey saya tak kenal tpi 
saya lebih cerdik hoo dari awak . 
harap duduk kelas pertama ja hang . kesian gila. (satu sekolah ngan cik anon ni ) 
 kalau saya jadi awak saya akan fikir 1000 kali baru saya buat tau ! 

okey jom kite tengok ANONYMOUS tuu .. 








IP:115.133.93.184 
korang tengok IP dyeorang sama tak ?  sama kan ? 
so itu bermaksud mereka itu orang yang sama . kesian lhaa saya tengok 
orang yang TIDAK ADA OTAK memey macam tu . 

so saya saran kan kepada bloggies yang hebak-hebak belaka ni tolong okey 
jangan jadi CIK ANON yang Stupid seperti tu . 
orang boleh tahu awak siapa lhaa ANON 

jadi sebagai kawan sebloggies saya ucapkan kepada ANON tu 
SELAMAT BERAMAL SOLEH ! 












Erk ? apa yang patut saya cakap sekarang ? dye yang tak cerdik ke ? atau ... 
sebaliknya ? 
Anon tu satu sekolah dgn saya kelas depan pulak tu ! 
tak Cerdik langsung ! 


^^








wassalam ...
 Happy Blogging 

5 comments:

sis92 said...

cik anon jahat uweekk hehe
good luck :)

Alifah Zahirah said...

good luck ? huh thanks :)

HafizaIshak said...

anon tak pakai otak.. --"
btw, your blog such a really cute site i ever seen. :D

Alifah Zahirah said...

haha , memang .. :)
ohh , thank you dear :)

Ebell Lee Syasya said...

kurang bijak =.=!