" Contest I'm Proud To Be A Muslimah "

assalamualaikum and good morning , afternoon , evening and night .

suka hati lhaa korang nak baca bila pon okey ? hari ni saya di tag untuk menyertai satu contest yang buat pertama kalinya saya join . nak tahu apa contest tu ? jom lhaa baca sambil join .






nak join ? CARI SINI KAWAN

balik lah , semua syarat-syarat yang diberikan sudah saya ikut . follow pon sudah . okey dalam contest ni kena letak doodle MUSLIMAH kan ? okey saya letak ... 





tu doodle Ifa . 



Ifa nak tag : Amal Syifaa , Syasya , Alia , Syakirah , Nadia dan Ana (jgn risau mereka tahu) 
Ifa tak nak hadiah banyak cuma yg Ifa nak yang ni je :
  • x1 bag & x1 purse 
  • x2 shawl plain

tu jer yang Ifa nak . 
dalam contest ni kite kena letak CIRI-CIRI MUSLIMAH .

  • Seorang Muslimah perlulah mentaati segala perintah Allah dan Rasul.  
  • mencintai Allah dan Rasul lebih dari segala-galanya.
  • berbuatlah baik dengan ibubapa jangan sesekali menderhakakan mereka kerana Allah pasti akan memasukkan anak yang derhaka kepada api neraka. 
  • Jagalah maruah seorang Wanita kerana ia adalah perhiasan yang paling penting dalam hidup seorang wanita muslimah. 
akhir kata saya .... 



 " DUNIA ADALAH PERHIASAN , PERHIASAN DUNIA YANG PALING TERBAIK ADALAH WANITA YANG SOLEHAH "

2 comments:

fiQ'Ra said...

salam, datang buat lawatan ~ semoga berjaya tau ~
keputusan 15 oktober ni, sama2 kite tunggu eh
~_^

Alifah Zahirah said...

salam , terima kasih sudi jenguk sini :)