Exam Like a Peanut ?

 


Assalamualaikum and Good Evening

okey pertama sekali saya nak minta maaf bebanyak sebab tak sempat mengupdate benda baru dalam blog huduh ni . I really busy now because of exam i can't open my facebook , blog and whatever lhaa . 

My exam is coming soon . So i must prepare than early ! so , today i wanna share to you something new . so see the title lhaa pakcik , makcikk sekalian . WHAT ! Exam Like a Peanut ? 
OhhemmJAYY ! what are you talking about ? peanut is kacang ? 

Apa saya kata exam tu macam KACANG ? biar betul budak ni ? ehh sabar-sabar saya tak kate pon macam kacang. laen lhaa kalau saya budak pandai ? saya tak lhaa pandai mana pon :( 
hanya seorang pelajar yang biasa saja . saya tak macam awak ! 

sudah-sudah ayat sedih belaka ni . okey ! saya dah nak exam minggu depan pulok tuu ? saya sangat takut sampai semua tulang-tulang dah nak tercabut ! WOWW !
tu lhaa payah sungguh kan ? bayangkan kawan saya cakap 
"Exam is LIKE a Peanut dear " . what the food ? 

you say easy ? Ya Allah .. kalau betul senang tak payah lhaa saya susah nak baca buku tunggang terbalik kawan . yang hairan nya awak cakap senang tpi awak selalu dapat number yang 30 lebih ? macam mana awak boleh cakap senang ? 

rupa-rupanya memey lhaa senang sebab kawan bawak masuk JAWAPAN dalam kelas masa exam . patut lhaa senang . awak tahu tak kesalahan awak tu BERAT ? ish tak patut sungguh ! 
so pengajaran untuk post kali ni .... 


JANGAN MENIRU KETIKA ANDA SEDANG MENJALANKAN PEPERIKSAAN DAN ANDA DILARANG UNTUK MEMBAWA JAWAPAN SOALAN TERSEBUT MASUK KEDALAM POCKET ATAU PENCIL BOX ANDA !




OKEY SELAMAT MAJU JAYA ... :)

No comments: