Exam like a Rain

assalamualaikum and hello friend .

Chupp ! korang tahu mana ni link blog saya ? saya tak pernah kasi pon dan jarang sekali lhaa
saya post something-something dekat group blogger ? 
anehh dehh !

huh ! 
okey hari ni nak cepat so malas lhaa nak speaking spakang ni okey . 
straigth to the point jerr ! 
semalam adalah hari yang kedua final exam . 
semalam ada subject English and History . WOW . i love english because it is easy than History. 
korang tahu tak ... dah lhaa tak smpat nak baca buku nasib jer saya beli buku soalan PMR tahun-tahun lalu .. naik doe ! nasib jerr ... 
mula-mula fikir "naik ape lhaa sejarah ni ? " so ade someone ni kasi tahu yang naik macam-macam. serius tak percaya . ada masa tu hanya tawakal je dekat Allah . 
so bila dapat je soalan exam sejarah , cikgu tak kasi buka lagi .. waduh-waduh ! 

pastu cikgu kata okey sekarang dah boleh buat !! 
dann korang tengok gambar ni ..



*Image from Kak Miena

okey tengok gambar tuu .. saya rasa awak pon tahu apa maksud gmbar tu kan ? 
okey good !

macam tu lhaa lebih kurang .. haha 
so , the conclusion for this post is ... 

Awak kena STUDY awal , Kalau Tidak awak akan menyesal


i hope i can get this ...




that's all for today .. 
wassalam .. 



The Girl 
Alifah Zahirah Ramli


No comments: