Follower yg ke- 600

Assalamualaikum and Hello.

hye awak , hari ni saya sangat gembira sebab followers saya dah capai 600 . Alhamdulillah ..
Mungkin ni Hadiah birthday saya kot . sebb 31.0ktober birthday saya . agak-agaknya siaplah orang pertama yang wish ye ? 
nak tahu sapa orang yg menjadi followers ke 600 ? usha lhaa bawah nanti.

orang yg saya maksudkan tu ialah ..... drum please* ...

KAK COMEL NI
klik lhaa . terjah blog dye sekali , tenang je tengok blog dye .. hijau pulak tu ..
dah alang-alang terjah korang follow laa dye ye .





kan ? tak bohong lorh !! 
saya sangat berterima kasih dekat CIK YUN ni , sebab 
1. dye dah kasi tahu tajuk lagu yang 3 hari saya cari tak jumpa-jumpa !! 
2. dye dah jadi follower yg bertuah . 

Sorry Cik Yun kalau saya tidak kasi apa-apa dekat awak .
btw ini untuk awak . 




Wassalam and Happy Blogging :)

1 comment:

Yun said...

terimakasih :)) hehe