Memasak ? boleh ke ?



assalamualaikum and hello

setelah sekian lama tidak mengupdate blog akhirnya saya berkesempatan *cewah lama konon* yer la rasa lama sangat tau sebab diri saya dah sangat dekat dengan blog ni. hari ni rajin nak blog walking di blog kawan-kawan yang lain . jadi kalau jumpa nama saya Alifah dalam blog korang ke tu bermakna saya lah tu .

okey kite tutup cerita tu okey ? kawan-kawan tengok title post saya kali ni . Amali Memasak . korang tahu masak tak ? tahu tak ? Ifa tahu la sikit-sikit (nmpak beno tk reti masak ) sekurang-kurangnya saya tahu jugak memasak kan ?

hari isnin ni ade amali memasak dekat sekolah . kena bangun awal-awal pulak .  haiyaaa . nak buat macam mana kalau tak pergi nanti amali KOSONG lhaa . tak nak lah amali kosong tak syiokk ! jadi cikgu dah bahagikan kumpulan dekat kelas kiteorang . saya kumpulan satu . hehe satu tu ...

tema yang kiteorg kena buat ialah "Makanan Bekal" . geng saya nak buat sandwish , air sirapsunquick dan kuih muih yang kami tengah bincang sekarang . but dont worry buat je cucur udang ke kan ? haha. okey tu jer lhaa kot nak shared dekat korang .

wassalam.


ppsstt .. awak sini kejap . saya nak tanya awak salah ke kalau kite cakap jangan menayang basikal fixie dekat orang yg menayang basikal tu ?
*kepada yg berkenaan , saya tak kate pon dekat awak jadi jangan perasan . Thank You. iloveyou .

2 comments:

Cik Syafiqah said...

rase nye xsalah..

Syasya said...

kau pandai masak ke sayang ? hehe gurau okey .
basikal fixie tu mahal jugak kan ?