10 Days Letter Challenge II

Assalamualaikun and Hello



Hai Awak. Lamakan saya tak post apa-apa dekat blog ni. Maaf ye sebab saya sekarang nak kena study lebih sikit dari bermain facebook atau blog. Maklum la , tahun depan saya sudah menghadapi peperiksaan yang sederhana je. Saya maksudkan iaitu PMR.

Baiklah. Hari ni saya nak buat satu Challenge untuk diri sendiri je. Nak join pun boleh tapi kena kredit kan la seperti biasa boleh? Kalau taknak awak just baca je. Okey ? adil kan ? tk ? suka hati.

10 Days Letter Challenge II


Okey , hairan erk kenapa saya asyik buat pasal sekolah je? sebab saya rindukan sekolah dan kawan-kawan sekelas apatah lagi saya sangat rapat dengan mereka semua. Saya takut nanti tukar kelas pulak sebab dalam exam saya dapat no. satu. so afraid .

Apa-apa pon saya nak start challenge saya tu malam ni . ouh lupa pulak malam ni Malaysia Vs Indonesia kan ? hope Malaysia menang. Kedua-dua negara ni memang sama hebat. Apa-apa pon
MALAYSIA BOLEH!

2 comments:

Azka Afrina said...

Azka nak join ek?azka will credit!:)

Alifah Zahirah said...

Boleh :) tiada siapa yang larang awak .. silakan ya .