Bila La nak dapat?

Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Baru beberapa jam yang sudah berlalu sekarang saya nak post lagi. Saya dah terlalu boring sekarang,
Apa-apa pon korang KLIK SINI . Kenapa tajuk saya hari ini peliks? Pelik kah ia ?
Tentu tidak bukan ?

3 Things that I want are ....

  • Churp-churp meningkat 
  • Dapat beli CD the SIMS 
  • Dapat 8A PMR 
boleh ke dapat semua tu dalam sekalip mata? Tentu tidak! Mana boleh dapat sekelip mata macam
buah durian jatuh dari pokok! *yummy*
Maaflah saya terlalu sibuk memikirkan bila la Churp-churp saya nak naik ni ?

Then CD the sims tu pulak ada dekat kedai komputer tapi saya nak pergi macam mana? Kawan-kawan saya pon semuanya ada hal masing-masing. Maklum la cuti sekolah la katakan.
kalau nak pergi dengan kakak saya, HAMPEHH!!!

Tahukan maksud HAMPEH tu? errhh benci siot! bila ajak je mula la sakit perut , nak termuntah ,
pening. FAKE ja semua tu. Just say la yang tak nak pergi. Then bila ajak Mama pulak , dok
cakap kita pi lain hari .

Geramnya saya! Sakit hati pon ada. dah la saya malas nak tulis pasal ni lagi. buat sakit hati je!
Wassalam dan Jumpa lagi .



SHE WAS UNFRIEND WITH ME? WHO CARES MY LOVELY FAKE SISTER?

1 comment:

nurmujahidah said...

saye follow awk,, btq,, pelik sumguh pertanyaan nye,, tapi,, dye ikhlas tu bertanye, kih3