Contest Blog Simple But Awesome

Assalamualaikum and Hello .



Hai awak! Tadi masa saja tengah berjalan-jalan di lebuh raya Internet , saya termasuk dalam satu kawasan ini yang diberi nama Rainbow Meadow . Kemudian saya ternampak Gadik comel ni buat
satu Contest. Jadi saya berniat nak join. INI MERUPAKAN CONTEST KEDUA YANG SAYA JOIN
sbb sangat jaranglah saya nak join contest .

so nak join ? klik nama Rainbow Meadow yg diatas tu!

Syarat-syaratnya :

- A Malaysian blogger
- Mesti ada blog
- Follow blog ini ( tak wajib )
- Buat satu entry tentang contest ini dan letak banner contest itu sekali
- Tag rakan blogger ( tak wajib )
- Paste link entry di tapak komen

Dan selebihnya boleh la korang tengok dekat blog dye sendiri .
So just nak cakap .

+Blog saya ni tak sehebak MEREKA+

Wassalam and Happy Blogging :)

2 comments:

myu said...

Salam perkenalan :) Myu singgah dari contest yang sama...

http://violetrosesmyu.blogspot.com/2011/11/contest-blog-simple-but-awesome.html

farahadilah said...

hye..farah datang dari contest yang sama... n farah follow awak..
hit me back yea..

http://frhadilah.blogspot.com/2011/12/contest-blog-simple-but-awesome.html