Day 8 : You Live Inspiration

Assalamualaikum and Hello .

Today is about My live inspiration .


And my live inspiration is ..............
Greyson Chance! Haha . joking dear . *mintak pelempang*

Okey dye nak suruh bagi tahu siapa idola kita kan ? jadi idola saya adalah ..
My Sister.
Awak tahu , kakak-kakak saya semuanya pandai-pandai belaka. Dyeorang dapat UPSR 5A , PMR 8A dan SPM tersangat Cemerlang.

memang tak rugi la kalau saya dapat kakak pandai macam tu , dye dapat masuk IPTA .
I mean Institusi Pengajian Tinggi Antarabangsa.

Saya sangat kagum la. okey
Tu je la nak kata.
Done!

Wassalam and Happy Blogging.

*Hari ni saya malas nak tulis bahasa asing tu sebab saya dah malas

No comments: