Follower yg ke- 700

Assalamualaikum and Hello.


 *sodapnya cupcake tuu :) *
Hai awak. Hari ni saya sangat happy sebab blog saya dah cecah 700 followers. mesti ada orang yang dekat luar sana akan cakap : alah.. baru 700 dah syok! : 

ehh? perduli apa saya. Ini blog saya suka hati la. okey stop talking about that!. mesti semua nak tahu ken sapa la orang yang ke-700 saya tu erk ? lelaki kah ? atau perempuan kah ?
hmm ? sama-sama kita berfikir.

sudahlah tanpa membuang masa saya nak bagi tahu bahawa ORANG INI adalah followers saya yang ke 700 .
perlu bukti ke ?

nahh ambik ni !



dah tengok ? good!
okey , sorry kepada Nasha. sbb saya tak dapat nak bagi apa-apa dekat awak. Apa-apa pun terima kasih sebab sudi menjadi follower saya yang jujur! bukan macam orang lain.
Terima Kasih Nasha! ^^

By the way , Good Luck ya Nasha ... tak lama lagi result PMR pulak keluar kan ?
saya doakan awak 8A.
Insyallah :)


Happy Blogging Everyone! Wassalam.