Nak jadi Tak ?

Assalamualaikum and Hello .



Hai awak. sebelum tu nak wish siap-siap dekat bebudak UPSR , "selamat mendapat RESULT"
okey dah!

Baca tajuk, dan Nak Jadi Tak ? ehh ? jadi apa la pulak ken ? begini mula-mula awak baca ENTRY HANGAT terlebih dahulu. Then suka hati la nak ke tak nak okey ?
Mari-mari dengar cerita Makcik Goreng Pisang ni.

Firstly. Tadi masa saya buka picture dalam lappy , saya teringat pulak yang rasa-rasanya ada blogger famous follow blog saya ? so , ape lagi belek-belek gambar mana yang ada then tetiba terjumpa satu gambar masa printscreen dulu.

Dan yang paling mengejutkan Eden pulak tu , saya lupa yang Kakak Cantik ni dah follow blog saya.
Maka , saya pon terkejut dan sempat berfikir sejenak
: Ehh ? Lyssa follow blog gua ? bila masa pulak yang Lyssa follow ni ?

Serius saya lupa sampai terkejut beruk bila tengok retiss hebakk ni follow blog saya.
nak bukti ke makcik dan pakcik ?


see, tak bohong ken ?
Tapi kita sebenarnya dah masuk topic lain ni. bukan ini yg saya nak bahaskan.
tpi ....

 Siapa sudi jadi followers saya yang ke-700 ?
Sudi tak ? tpi follow dengan ikhlas okey ? nak kena sembur ke ?
bukti ?

sini-sini!

dah 690 ? lagi Ten je ? nk tak ? 
jadi follow lhaa. 

Wassalam dan Happy Blogging.

No comments: