Sahabat



Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Lamanyakan saya tidak mengupdate apa-apa dalam belog ini. Rasa rindu yang teramat pon ada. Jom tengok blog Cantik INI. okey saya minta maaf. Baiklah awak yang saya rindui lagi saya menyayangi,
Tajuk hari ini adalah SAHABAT.

Kenapa agaknya saya tulis tajuk yang sedih ini ye? Untuk pengetahuan awak semua, Kisah yang saya nak tulis ini memang sedih bagi saya, kalau awak saya tidak tahulah kan? Jadi begini,
Tadi masa saya tengah berFacebook,

Saya telah dapat satu mesej Chat dari Adik ini. dan mengatakan:



Saya sangat sedih membacanya, tersentuh jugak perasaan saya pada masa itu. Rasa macam , macam sedih la nak cerita pon. Mana tidaknya awak , saya rasa dalam satu bulan saya kenal adik itu,
saya tidak pernah tegur dia pon.

Bukan tidak tegur, tegur tetapi macam tegur sebagai musuh. Bila adik itu hantar chat dekat saya,
seperti diatas, Saya terus pergi dekat wall dia dan mengatakan bahawa :

chat yg awak hntar tadi sgt menyentuh perasaan :(
kalau saya ada silap saya pon nk minta maaf jugak :'(
Maafkan saya ya :)
Okey, jadi dia pon maafkan saya dan saya pon maafkan dia. Untuk pengetahuan adik A****** ,
saya memang dah lama nak minta maaf dekat awak. Tapi mungkin belum sampai awak
pada masa itu.

Dan sekarang saya nak minta Maaf dekat awak :) Kita lebih baik jadi sahabat daripada kita bermusuhan.

Moral Value : Sahabat itu adalah lebih baik dari bermusuhan :)

Wassalam dan Jumpa lagi :)

No comments: