Saya sudah Anda bila lagi?

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Tajuk hari ini nampak bimbang ke? ouh tidak, saya rasa tidak begitu bimbang kot. Jadi apa pulak
kena mengena dengan tajuk saya yang positif ini? sebelum itu cantik ke tidak blog saya? Saya sudah
tukar blogskin yang baru.

Apa yang : Saya sudah Anda bila lagi? : Tertanya-tanya bukan? Sebenarnya, saya nak bagi tahu awak semua yang saya sudah daftar Churp Churp ini . Awak sudah ke ? Kalau awak hendak tahu, Churp Churp ini tidak bohong.

Buktinya sekarang sepupu saya sudah dapat beli Handphone yang dia suka. Tidak percaya? awak cuba tengok blogger famous semua ada Churp-Churp kan? Jadi awak jangan bimbang lah . Mula-mula memang la dia masuk RM 0.20.

Selepas itu dia akan naiklah . Jadi apa lagi yang awak semua nak tunggu mari la join Churp-Churp ini.
Bila dah dapat duit itu semestinya awak akan dapat beli barang yang awak sukakan ?
Itu semestinyakan?

awak nak join? DAFTAR SINI SEKARANG

Tonyoh SINI dan SINI


Cepat-cepat sebelum terlambat! cara nak daftar KLIK SINI , maaf salah link KLIK SINI
Wassalam dan Jumpa lagi :)

1 comment:

BisMi Aishah said...

im done

http://biscuitmerry.blogspot.com/2011/10/churpchurp-dah-boleh-cash-out.html

;)