Segment | Santai Blogger II

Assalamualaikum and Hello.


Saya join segmen lagi :) dari SINI

Syarat-syaratnya adalah..... tengok sendiri dekat SINI

Okey ,
Tuliskan makanan dan minuman kesukaan korg...

Macam saya , makanan kesukaan saya ialah masakan ibu saya sendiri. Sebab nenek saya pernah kata dekat saya makan makanan air tangan ibu lagi sedap dari beli di kedai-kedai atau pasar. Jadi saya sentiasa makan makanan yang ibu saya buat.

Minuman pula ialah Teh O Ais . Saya suka sangat dengan air teh o ais ni. kalau boleh satu jug tu pon saya nak habiskan tadi tak baik la ... tamak pulak kan ?


Masa nak tag ....
Okey DONE! enjoy!
Wassalam and Happy blogging

3 comments:

Ku Azhar said...

waaa...gud2...mknn mak mmang sedap lg :) hehehe...air teh o ais? time panas2 tgh hari mmang terbaekk la...hehehe..tq for joining ye :)

Alifah Zahirah said...

no hal la Ku. haha sama-sama :)

J. Hass said...

singgah sini jugak
dari segmen sama :)

http://lorongkanan.blogspot.com/2011/11/segment-santai-blogger-ii.html