Tag Again ?

Assalamualaikum and Hello .

Saya di TAG !! tolong... tolong ... tolonggg ......
ohh stupid !
maaf hari ni saya gila sikit . maklum lhaa , anak sedara semua balik rumah so biasa bergila-gil dengan dyeorang kan ?
so how about your RAYA ? today ?

well , well ,well ... Tengok lembu tu perkara biasa la . kan ? kan ? JAWABBBB !!
okey sudah , jom kita usha soalan yang Kawan seblogger saya ni A.K.A Nama kitaorang sama lhaa .
Iaitu .... ALIFAH . bukan saya tau ni . tpi orang lain .

The Questions

1 . Siapa First Love Kamu ? 
First Love ? Tpi saya tiada boypren ? Mungkin you all boleh tanya BFF saya ? ahaha
2. Kamu nie Taken Or Single ? Knapa Kamu ble syg,cinta,suka,rindu sma tue org ? 
Single la .. tiada sebab ! 
3. Apa bnda yg kamu pling syg ? 
My laptop , My Handphone , My Ipad ...  

4. Apa ciri-ciri besties yg kamu maw ? 
Banyak hoo ... nanti saya jelas kan lhaa .. 

5. Apa kamu akn buat klu putus elektrtik ? 
Duduk diam , atau pun pegi cari lilin dan buat apa-apa jer lhaa .. 

6. Apa kamu akn ckp klu org kamu xknal tetiba tengking kamu d khalayak ramai dan wktu tue kamu rasa MALU ?
Of course saya akan buat muka tak tahu sebab orang akan kata dye GILER ... HAHA !! 

7. Apa ciri-ciri lelaki idaman kamu ? #hahahah ! 
Banyak lorh ... nanti lhaa kasi tau . 

8. Kamu syg sya ? mcm mna ble dan knapa ? 
erk ? IDK !!

9. Kamu suka brkawan dgn sya ? 
NO COMMENT ! 

10. Apa kamu buat klu ckgu mula mmbebel dlm klas ?
Buat taktaw atau pun dengar je cikgu tu membebel sampai dye PENAT --" 

11. Apa perasaan kamu bla kamu taw kamu d umpat oleh besties sndiri ? --"
Biar lhaa , nanti Allah balas balik kat dyeorang :) chill lorh !! 

okey ! DONE 
Wassalam and Happy Blogging

No comments: