Teringin yer ?

Assalamualaikum dan Selamat Malam.

Hiwhok... tajuk saya hari ini macam tidak gempak yer ? ye la saya bukannya popular pon kan? Lain
la macam Kak Lyssa. followers 30K . Saya berapa la yer?
okey sebelum Tekan SINI dulu.. hihi

Tadi masa saya open shoutmix, tetiba pulak ada adik/kakak ni tertanya-tanya :

Boleh saya tahu followers awak berapa sebelum saya follow ?
Saya tidak ubah ayat okey. Saya ambik sebijik yang dia tulis. Maaf kalau tidak printscreen.
Hoho. Ayat awak begitu menarik perhatian saya. Tambah-2 "sebelum saya follow" tu.. Haha
okey saya tunjuk followers saya yang tidak sebanyak korang semua.

Nampak tak ? kalau tidak pergi cari cermin mata dan pakai. Followers saya tidak sebanjir awak semua. Tidak sehebakk awak semua. 754 je pon. Awak dah beribu raban. Tapi saya bukan kejar followers tu. 
Yang saya nak ialah Trafik blog saya ini MENINGKAT. Nak follow tu awak punya pasal, Tak nak suka hati you all . Saya tidak kisah. Tetapi ingat sesiapa yang follow saya sahaja , saya akan follow balik. 

Kalau tidak Mu jangan harap la. Okey dah puas hatikan tengok followers saya? 
kalau macam tu okey la.. 

Wassalam dan Jumpa lagi :) 

Korang Tekan SINI  . Terima Kasih :)

4 comments:

farina sulaiman said...

folo here

yana said...

jgn bersedih klu ada org tak nak follow tak pe yang penting kita happy dgn blog kita...。◕‿◕。 Yana pun happy dengan blog yana walaupun tak byk follower...

Yana dtg dari segmen cik bunny blogwalking kat cne n follow awk ye...

tee atie said...

btul tu xpyh sedih..sy lg skit follower,xsdih pon..happy je dear :)
sy follow sini.,dri segmen cik bunny :)lau sudi follow me back :)

Alifah Zahirah said...

Terima kasih :)