Adakah Mukaku juga disitu ?

Assalmualaikum dan hello.


Oh Allah , Tak sangkakan , cuti sekolah dah nak habis ? Nanti pulak saya masuk form three.. Then ambik PMR? Ohh tidakkk.... Semestinya saya ambil exam besar tu nanti kang tak pasal-pasal kena kawin awal ?
Huh ? melarat nampak ~

Sebelum tu , lamanya saya tidak post benda baru , Awak tak perduli ? Kisah pulak saya yerr.. Saya busy manjang laa . Nak beli barang sekolah lagi , pergi sekolah pulak ada sesi apa tak tahu .. dan bak kata pakcik
dalam Astro "Macam-macam Ada"



Adakah wajahku akan mendonggakkan kepala keatas bumbung berada disitu ?

Soalan cipu emas.. Hoho.. mesti la nak doe.. Sapa tak mau dapat 8A tambah-tambah , saya dah pasang azam yang sangat KUAT untuk mendaki gunung Kinabalu tuu.. Tak hairan kan ? Jadi apa-apa pon
GOOD LUCK TO MYSELF 


8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 8A 


Waalaikummussalam ~ :)

No comments: