Alhamdulillah.. meningkat jugak akhirnya

Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

PERHATIAN : SAYA SEDANG MENCARI FOLLOWERS KE 900 ..

Lama tak post benda baru ni. Sihatkah awak-awak semua? Jika sihat say Alhamdulillah. Okey, Tajuk peliks kah? Anehkah? Tidak bukan? Jadi begini makcik dan pakcik sekalian, saya bersyukur sangat dengan Allah SWT sebab yang pertamanya Trafik meningkat!!

Yahoo... Trafik yang dekat jalan raya tu, tapi trafik blog ini hah! Waduh-waduh.. best dong! sebab yang pertamanya impian tercapai la kan sebab trafik dah naik. then churp-churp pon naik! Nak tengok tak ?
KLIK SINI . hee~ 

Okey, Me say sorry to you! Haha ayatkuu ~ okey tukar topik. Yang keduanya pulok! Followers ku meningkat doe! Dah trafik meningkat followers ku pulok meningkat! Tak la meningkat sampai cecah 1000+++ lagi. tpi naik la sekureng-kurengnyo?

Tak  puas ko? okey, dan dan dan yang paling saya suka sekali, saya dah berjaya bukan blogskin sendiri. Abang saya bantu saya dalam bidang coding ni. Dye punya la ajar dari Pagi sampai Petang
Malam baru saya buat! Jadi hasilnya saya akan untuk nanti.

Best kot tak payah la ambik blogskin orang sangat ken? hehe! nasib la ada abang yg bijak dapat bidang komputer ni. Apa-apa pon terima kasih buat mu abang tercinta!!
okey salam sayang!

Wassalamualaikum dan Jumpa lagi :)


Head Note : Wa suda pandai buat belogsekin maa ~

2 comments:

Original CikTeddy said...

tlong ajar cmne buat blogskin boleh?hihi

Alifah Zahirah said...

hehe , kalau boleh memang saya nak buat~ tapi kadang-kadang payah~