Dah tempah ticket ke ?

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

 saya dah jumpa followers yang ke 10000000 800 saya ?


Di tengah hari yang indah ini... saya merapu. Baiklah mari kita teruskan. Dah tempah ticket ke ?
Ticket apa ? bola sepak kah ? Tertanya-tanyakan.. Boiklah mokcik pokcik sokalian. Saya teruskan ke
point sebenarnya la yaa.

Jadi gini, Memandangkan tahun depan saya dah nak kawin PMR a.k.a Penilaian Menengah Rendah.
Jadi masa cuti ini la saya nak study. Soalan saya dekat semua budak yang rasa umur dia 14 tahun
Adakah anda bersedia cui?

Kalau nak ikutkan semua budak yang nak ambik PMR tahun depan mesti dah kecut ketiak perut kan?
Saya pon rasa macam taknak je ambik PMR tu kalau boleh saya nak ambik SPM terus. HAHA
over pulak~

Jadi masa cuti sekolah dah mula hari itu.. Saya dah mula belajar untuk cover balik subject form one until form two. Alhamdulillah saya boleh. Dah nak habis dah saya buat ulangkaji dekat rumah sampai tidor bangun pukul 10 pagi. Terukkan saya?

Sekurang-kurangnya saya tidur lewat pon dapat jugak ilmu masuk dalam otak saya ni. Korang?
Mesti ada ni orang yang tidur sebab melayan boyfriend dan girlfriend sampai lewat malam kan?
Mesti ada punya ni. Terasa?

Jadi saya dah tempah ticket 8A ni. korang bila lagi?


NOTA KEPALA : Capital I , saya tahu awak pandai dari saya. jadi ajar la saya pehliss... :(

No comments: