Facebook Timeline.

Assalamualaikum dan Hai .



Dekat sini pagi lagi . Kenapa pulak pagi ? Malaysiakan petangkan sekarang ? Yaa saya tahu tapi
saya tiada di Malaysia. Saya ikut time Malaysia. Jangan pulak awak semua ingat saya nyanyok. Saya masih
waras lagi tau ?

Korang dekat Malaysia buat apa ? Saya dekat UK ni nak jalan-jalan a.k.a shopping . Sebab UK dah pagi macam saya cakap tadi. Berbalik kepada tajuk asal , Facebook TimeLine. Dengar cita pihak pengurusan Facebook nak tukarkan Facebook kepada Facebook Timeline ?

Kalau Tak silap pada 22 Disember atau 26 Disember. Saya pon kurang pasti. Tapi bila saya cuba buat Facebook Timeline ni , sangat senang la awak semua. Semua yang kita buat kasi Private pon dia tak hilang.
Still sama je. Kita boleh tambah Cover dan macam-macam lagi.

Kalau nak tahu lebih lanjut , awak boleh buat sendiri. :)
Dah saya nak pergi jalan-jalan, Sekarang musim sejuk dekat UK dan setiap rumah dekat sini penuh dengan Marry Christmas , well negara diorangkan Christian , jadi wajarlah kalau penuh dengan Santa..

Wassalamualaikum dan Jumpa Lagi .

5 comments:

Cik Cempaka said...

ermmm, macam menarik jer

Zainick Abdul Malik said...

Wah.. pergi UK ta ajak. Mahu pi juga. ! :D:D

Alifah Zahirah said...

cik cempaka - Mmg menarik tapi pening.

Alifah Zahirah said...

Zainick - Hoho, Pi tempat ticket

Ibnuismaini Ismail said...

Harap2 tak makin berat lak. line dah la berat ni. hu3.