Follower yg ke- 800

Assalamualaikum dan Selamat Malam.

Saya nak ucap bebanyak terima kasih dekat awak semua yang sudi follow belog saya yang tidak seberapa ini. Saya bukannya popular mana pon kalau nak di follow. Apa-apa pon terima kasih ya.

Jadi saya buat header for my 800 followers. Nak tahu siapa? Dia ni Gadis a.k.a anak dara. Umur sama saya la , 14 tahun ~ dan sekolah di mana pon saya kurang pasti. Tapi yang pasti dia suka dekat Justin Bieber. Betulkan?

Nak tahu ke siapa? takyah la? biarlah rahsia~ dak aihh! saya kasi tau la. dan orangnya ialah.....
Drum pehliss...... DO DO DO DOOMM...
SARAH RAIS a.k.a SARAH BIEBER

Jadi saya buatkan dia satu HEADER ANIMATION gitu.. warna purple. sesuai dengan belog dia.
jadi terimalah..

*sarah tekan je gambor tu.. akan ke new tab. dan awak boleh donggak ambik okey?
Saya tak mampu nak kasi apa-apa dekat awak. cuma yang itu ja.
apa-apa pon terima lah yaa penat saya buat :)


Siapa yang nak jadi followers ke 900 saya pulak ni ?

3 comments:

nurmujahidah said...

menyesal lak tak tunggu dulu,, nak header jugak,, hehe.. untung nya jadi follower dye,, :D

Alifah Zahirah said...

haha! jgn menyesal la~ lain kali cepat-cepat sikit! ^^

Untung ke? haha

ieyra heo young said...

http://supershineestarss501.blogspot.com/2011/12/segmen-up-follower-dengan-sepantas.html

dah join jugak ni... jom2 follow memollow..sy da follow awk