Followers ke 1000

Assalamualaikum dan Hello .

Akhirnya , dapat jugak aku mencapai target dan sasaran utamaku iaitu Followers mencecah SERIBU a.k.a
1000. okey. aku syiok tarak habis lagi ni. Bukan nak berbangga cuma suka sebab besok pada tanggal
22 Disember 2011 genap sudah satu tahun aku berblogging.

Hairan apa aku kalau yang lain dah banyak followers aku baru 1000 ? Yang penting reader tu banyak dari
followers. Tapi 98% orang memang nak cari followers termasuk semua orang , tak kira muda tua. FAKTA.
Okey , sangat happy cuma aku tak dapat nak kenal pasti siapa kah orang ke 1000 ku itu ?


Nama dah ada , cuma link pulak ko tak letak . HAISH!! Aiseyy man . Mu ni baru je nak ucap
Thank you . HAish! tak dapat aku nak kasi HEADER FREE .. :(

apa-apa pon thank you kepada semua yang sudi jadi followers ku :)

2 comments:

Queen Nouvelle said...

wow ! 1000 dahh ? congrats ^^

Alifah Zahirah said...

hehe , thank you :)