Friends Facebook vs Followers Blogger.

Assalamualaikum dan Selamat Pagi | T/h | Petang | Malam.

OWL NECKLACE TAK BOLEH PAKAI *KLIK nak baca*  :P 

Ikutlah bila korang baca post ini. Apa kena pulak friends di Facebook a.k.a mukabuku dan Followers di Blog? Dan kenapa dan VS ? berlawankah mereka berdua ini? Sejenak saya memikirkan tentang perkara ini. okey tapi yang owl necklace buka page lain erk ? hee sorry doe!

Owl necklace tu wa lupa link ~

Tadi masa saya berfacebook di home dalam fb tu ternampak pulak ada mamat di dia tanya.

" Dalam FB friends wa sikit doe! tapi dalam belog followers gua beriban, tapi satu pon tak kenal? "

Saya pon terfikir betul jugak kata mamat tu , ada followers dan friends banyak tapi satu habuk pon
tak kenal. Tapi bukan masalah tu yang saya nak cerita tapi...
yang manakah lagi hebat sebenarnya ni?

Followers Blog atau Friends Facebook

Okey disini ada gambar : 


VS


yang mana lagi hebat? menurut saya kedua-duanya sama sahaja. Tiada yang hebat pon. sebab
Facebook ni kita tak boleh nak mengarang banyak cerita seperti blog. Dia cuma boleh update status-status hangat ja. Then orang like? 

Tapi blog pula ada kelebihan lain, seperti kita nak mengarang banyak mana pon terpulanglah. Like pon boleh . letak macam-macam widget or gadget yang banyak . Semua boleh kan? 
Jadi menurut saya, Saya lebih suka berblog dari berfacebook. TITIK! 

Jadi menurut anda? 

Wassalam dan Jumpa lagi. 


Followers wa naik doe! ini berkat sebab wa join This Segmen. Terima kasih :)
Friends Facebook wa setiap hari bertambah tapi satu habuk pon wa tak kenal. :( *tak semua

1 comment:

Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din said...

putry done folow sini sayang dr segmen yang sme

folow putry kay
ni link nye

http://luahanhatiseoarangperempuan.blogspot.com/2011/12/segmen-up-follower-dengan-sepantas.html