Korang tahu tak ni ?

Assalamualaikum dan salam Sejahtera.

Saya kesian la dekat hangpa ni semua. Sebab ada yang tanya dekat facebook dekat mana shoutmix a.k.a
kotak jerit saya? Dah dekat tujuh orang yang tanya ni. Simpati juga saya rasa dekat mereka. Baiklah
saya mari kita mulakan. JERIT SINI DULU .

Korang nampak tak benda alah ni ?



Nampak ke tidak ? kalau tidak pergi la pakai cermin mata. okey?
Jadi firstly korang tekan je la benda tu. boleg tekan semuanya aih! Tekan saya nak tengok apa yang ado!
bila dah tekan dia akan keluar benda ini.



Then apalagi korang jerit je lah dekat kotakjerit saya tuu.. bukan susah pon ken ? Tapi ingat jangan menggunakan perkataan yang buat saya rasa nak tergelak. sebab dah banyak Anon yang suka masuk belog orang then kata macam-macam.

Mu jealous sama Wa ka Anon? Lu langsi Lu Mati lorhh!! atau Lu Langsi Wa Kawin Lagi...
HAHA! cerdik!

Okey Tata .
Wassalamualaikum dan Jumpa Lagi ;)

No comments: