Saya mangsa PMR .

Assalamualaikum dan Hai ..



Bismilahirahmanirahim ....
dengan rasminya saya , ALIFAH ZAHIRAH RAMLI telah menjadi mangsa Penilaian Menengah Rendah tahun 2012. Oh Allah , aku dah tua rupanya ye ? haha tapi umur aku 15 tahun MUDA okey ..

*INI POST PERTAMA UNTUK 2012* meskipun aku baru je join segmen orang tadi. Tapi aku menjadikan ini
post ini sebagai POST PERTAMA AKU. sangat sedih sebenarnya sebab terpaksa meninggalkan tahun 2011 .
Sebab tahun tu lah yang banyak membawa untung sebagai seorang pelajar cemerlang.. *aceh*

Tadi pergi sekolah ada sesi pendaftaran 2012 . Lama tak jumpa cikgu-cikgu yang ajar aku masa 2011 . Bila dah jumpa rasa macam tak sanggup aku nak tukar umur! sebab tahun lepas kiteorang dapat cikgu yang sporting..
Tambah-tambah guru kelas aku dulu baik + peramah + macam-2 lagi lah..

Nasib baik guru BI tahun ni guru kelas aku tahun lepas. Aku memang suka dia ajar. Faham pon faham. Sebab dia lah aku dapat bi TERBAIK punya.. Cikgu lain aku tak mau. HAHA.
Okey , tu je nak cakap..

HAPPY NEW YEAR .. Tapi new year aku dah lepas okey.. sebab aku sambut 1 Muharram okey.

Wassalamualaikum :)


HEAD NOTE: Ku berjuang untuk mendapat 8A . Doakan saya . 

2 comments:

puteri hanisah said...

selamat menyambot taon baru....
btw saye pon mangse pmr 2012 gak!hehe
nice 2 meet u ^_^

Alifah Zahirah said...

hehe , nice too meet you too. :P