Sesi pencarian followers ke 900

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.


Peliks kah tajuk itu wahai saudara/saudari sekali ? Rasanya tidak kot.. Hari ni saya sangat gembira sebab followers saya dah hampir 900. sikit je lagi dah 900. jadi apa lagi follow la! aiyaa.. Bagi followers ke 900 saya ini nanti seperti biasa saya mungkin akan buat post dan kasi hadiah la dekat dia.

Hadiah ? wahh syioknya dapat hadiah! erkk... saya bukan la kaya mana pon , saya cuma nak buat
header ANIMATION je untuk orang yang bertuah tu. Saya akan buat mengikut:

  • Nama Famous atau Nama sendiri . 
  • Warna Favorite dia. 
Saya tidak akan kasi tahu followers saya sekarang berapa sebab nak kasi kejutan ~ Jadi awak follow la
takut-takut nanti boleh jadi followers saya yang ke 900.
Baidaway~ Saya akan tukar blogskin ini dan buat saya akan guna blogskin rekaan tersendiri.

Before I forget ~ Jom ramai-ramai masuk group KID BLOGGIE . Nanti para admin akan approve anda semua.

2 comments:

Asmaa' Afiqah said...

haha! pandai dia promote! :D

Alifah Zahirah said...

haha - saja-saja promote! :)