Tagline Blog Aku CUN

assalamualaikum dan Hai .









Join Aktiviti Geng Fiq'ra lagi. ~ nak jadi ahli ? boleh ke LAUT ni

Lightning Mc Queen 


Kenapa saya memilih Tagline seperti di atas ? kenapa ? kenapa ? kenapa ? 
relax kakak-2 adik-2 atau segala-galanyalah ... wa cita sama lu~ 

"okey , sebenarnya masa tu saya ada beli CD baru , dan CD tu bernama CARS 2
Tahu dok ? search google okey ? . Then bila dah tengok cerita tu , yang ada kereta 
warna merah tuu kan.. nama dia Lightning Mc Queen. Jadi , sempena nama 
kereta kiut miut tu la , saya dapat idea untuk menempek a.k.a meletakkan nama itu 
di blog yang saya rasa awak tidak kagumi ini. " 

Saya memilih hadiah Kategori 1

Beginilah nasib ~ okey tu saja. 
Maaf jika terkasar bahasa .. 

Yang baik datang dari Allah , Yang buruk datang dari diri saya sendiri . 

Wassalamualaikum 

16 comments:

zahidahwahid said...

sangat comel...tak tengok pun cerita, tapi macam boleh bayangkan...mesti cute >.<

http://www.zahidahwahid.com/2011/12/4793/

Alifah Zahirah said...

of course cute.. :P
HAHA

anamizu kaito said...

owhh cik ana tau kete merah tu! anak buah cik ana pon minat gile kete tu! hehe :)






luv,
cik ana

nurmujahidah said...

dari geng fiqra,,, wah,, name dok no 1,, peserta pertama la ni kan,.,, huhuu

nurmujahidah said...

opps cilap comment!! sorry:D

Nur Atikah said...

suka sangat tengok cerita cars :D

fiQ'Ra said...

lightning mc queen.. nice dear.. gud luck tau ;)



admin,
GENG fiQ'Ra♥

ayiel said...

uniknya tagline kamu! first time jumpe hehehe

dtg jenguk blog saya kalau sudi

http://ayielefthanded.blogspot.com/2011/12/tagline-blog-aku-cun.html

emy zulaiha said...

wah anak buah emy minat gile mcqueen tue! :)

emy dtg mlwt geng! gud luck dear :)

Alifah Zahirah said...

anamizu kaito : haha , layan ~

Alifah Zahirah said...

nurmujahidah : ye ke ? rasanya 8 la
>.< silap orang lettew~

Alifah Zahirah said...

Atikah : well , cita tu memang best .

Alifah Zahirah said...

fiq'ra : hehe , thanks kak mas..

Alifah Zahirah said...

ayiel : haha , unik ke ? boleh la. insyallah nanti saya terjah. :)

Alifah Zahirah said...

emy : ye ke ? haha , good-good!! :)

iLiAiSyAhkaDir said...

one of my peberet movie.... semangat btol sampai jadikan lightning mcQueen as tagline.. bagus tu sbb that car akan berusaha sehabis baek untuk mencapai kemenangan dan masih ada timbang rasa kan... very tersurat tagline ni =)singgah dari geng fiq'ra. jom datang melawat blog saya =) kalau sudi jom follow sekali.. ihiks =0 http://iliaisy.blogspot.com/