Thank You

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .


What's up yoo.. Now i'm at London. Baru sampai sebenarnya kalau dekat London sini baru nak pagi. So
memandangkan I orang Malaysia , I ikut jam Malaysia. Haha~ masa bila erk saya pergi London ?
Semalam sayang..

Naik kapal terbang MAS. Ramai kot yang pergi sana. Nak tahu saya buat apa ? Cuti Cuti Malaysia. Syiok habis. Impian saya tercapai nak pergi London dan nak pergi jumpa Queen Elizebeth II sebab nak buat nenek
angkat. Boleh saya ?

Haha , saya mengarut suda. Actually , thanks to Sarah Rais and Syazwana sebab buat post mengenai saya pasal
followers tu. Sebab diaorang berdua merupakan Followers saya yang ke 800 dan 900 .
Thanks jugak untuk Sarah sebab sudi pakai header tu :) .

Nak tahu ?




AMARAN KERAS : JANGAN JEALOUS :)

4 comments:

Syaa Aqilah said...

bestnya dapat pergi london :(
Jelly .

Shaidatul Aireen said...

tahniah buat followers yg ke 800 and 900 tuu . :)

Alifah Zahirah said...

SyaSya - Jangan jelly dehh !
Hg kan pergi jugak :P

Buat hebakk buleh !

Alifah Zahirah said...

shaidatul - Thanks :)