I Just Have To Wait.







Assalamualaikum dan Hai. 

Mulai dari hari ini , saya dah tak boleh buka blog lagi. No No No , saya maksudkan bukan tak buka langsung , 
still buka tapi jarang update blog sebab saya sudah kekeringan idea. Jadi itu telah membuat saya malas nak update entry. Lagi pon saya sedang focus 100% dalam pelajaran. 

Bukan apanya pon , tahun ni saya harus + wajib menduduki Penilaian Menengah Rendah. Dalam bahasa ringkas ialah PMR. Fahamkan ? Jadi sudah semestinya saya belajar dari awal. Jadi tolong la faham. Untuk followers saya pula , minta maaf kalau ada yang saya tidak follow , saya betul-betul sibuk. Kadang-kadang saya tak sempat buka laptop langsung. 

Lagi pun , saya penat la sangat sebab saya ketua kelas. Jadi banyak benda saya nak kena buat. Saya pon tak boleh hilang tumpuan dalam akademik dan Koko. Korang pon sama kan ? jadi kita ni sama-sama memahami la. Jadi itu saya yaa.. 


Wassalamualaikum ... 

No comments: