I'm back.


♥ | Flickr - Photo Sharing!
* Demi masa ... 


Assalamualaikum dan Hello :) 


Saya kembali lagi setelah setahun tiga minggu menghilangkan diri. Saya lebihkan belajar dari berblogwalking sebab saya mengejar ilmu bukan followers. Terasa ? Saya rasa bebas hari ini. Kebetulan pula sekolah saya cuti seminggu sebab GONG XI FA CAI . Hehe , tu yang syiok. 


Tapi saya masih belum boleh duduk dengan senangnya sambil mendonggakkan kepala ke atas kerana saya masih belum habis PMR sayang. Ya Allah , cabaran berat buat saya tapi saya yakin saya boleh melakukannya. 
Sebelum itu , blog saya sudah berubah kan ? Cantik tak ? 


Saya tahu tidak , tapi saya suka . Kalau tak suka boleh la tekan tanda button X warna merah yang terletak di timur laut skrin monitor anda. Belum puas hati ? mehh sini cari gaduh. *melawak je pon* 
Terasa lagi ? 


Saya cakap , tulis dan baca sorang-sorang. Sebab orang ramai hanya memandang blog yang cantik , banyak tuto , owner lawa . Tapi saya ? tak pa lah. saya tak kisah pon. Janji saya senang dengan hidup saya sekarang. 
Okey sampai sini dulu.. Esok kalau rajin saya update banyak-banyak. 


Wassalamualaikum .. 

No comments: