Just be Yourself

Assalamualaikum dan Hello. 
Peace yo (!) 




*SUMBER GAMBAR DI SINI .  



Hari ini saya ada banyak kerja sekolah yang masih belum di buat. Grr.. relax esok cuti.. tiga hari pulak tu. Syioknya. Haha. okey entry kali ini di tujukan untuk semua orang. Tak kira la yang besar ke kecik ke ...
whatever la kan . Janji untuk semua orang.


Nampak tak gambar dekat atas tu ? nampak tak ? kalau tak nampak maknanya pendek umur dah pa ? Haha , gurau dehh.. jangan la ambik hati. Kalau nak sangat ambik lah..
Ayat yang dalam quote tu , sangat penting buat kita semua. Cuba korang renung-renungkan ayat tu .


Ada maksud yang tersirat dalam ayat tu kan ? Tak perlu lah kita nak jadi orang lain , sedangkan dia pun belum cukup sempurna sebenarnya. jadi lah diri anda sendiri. Itu yang lagi baik kan ?
Contoh , Kalau kawan korang suruh berubah ke arah yang NEGATIF , AMARAN KERAS , hindarkan  diri dari dia. Sebab dia tak bawak mati doe.


Dan kalau dia ajak berubah dengan cara yang POSITIF . AMARAN KERAS , ikut dia.. kerana dia ingin mengubah anda dengan cara yang baik. Bukannya yang tak baik. Jadi Silalah jadi diri sendiri . Itu je nak kongsi. =TAMAT=


Wassalamualaikum dan Bye.

No comments: