Kata lain , buatnya lain .. Apa cita ?


ENTRY YANG BOLEH TERASA DALAM HATI , JADI TERASA ? ATAU .... 



Assalamualaikum dan Hello . (Y) 


Kata lain , buatnya lain ... ? ish , menyampah aku. Ko kata lain , tapi kau pi buat lain. Serius semak. Apa ? CUT.. [ potong ] . Suka tak korang kalau ada SESETENGAH manusia tu cakap nk buat tapi tak buat ? suka ke ? aku , haish GERAM DOEE.. 


Cuba korang baca ENTRY DULU . Dah baca ? hah ,yang tu aku nak mempersoalkan balik. Kenapa weh ? kenapa susah sangat korang nak follow blog orang ? Kesian betul aku. =,= . Tak pasal-pasal dapat dosa sebab ko bohong. Terutama kalau dalam bulan puasa , lagilah.. 


Kata follow tapi ? Mana-mana ? Tak berganjak pon ? DUSTA SEMATA-MATA. Ohh , aku tahu mesti dekat otak 'orang' tu kata .... 

SITUASI 1

MANUSIA 1 :  " Aku tulis DONE , nanti mesti dia ingat aku follow. HAHAHAKK.. " 
MANUSIA 2   :  " *dlm hati*  Lols , dia pikir aku tak cerdik ka ? takpa aku cari bukti kata dia follow. " 
tup tup ... LULS MU BOHONG WAA.. 


SITUASI 2 

MANUSIA 1: " Done follow awak , Hit me back k :) " 
MANUSIA  2 :  "*dlm hati* ish betul ke follow , mehh sini nak check .. ouh dye follow .. " 
MANUSIA   2: " Okey , done follow you.. thanks follow. :) 


SITUASI 3

MANUSIA 1 : "Jemput singgah , follow sekali yer.. "
MANUSIA  2  :   " Dia jemput aku .. wahh #bangga sat .. okey lerh aku follow tapi INSYALLAH.. 


nahh .. aku bagi 3 situasi yang berbeza .. Ada tersenarai ? 
Wassalamualaikum ... ada masalah ? 

1 comment:

Stokis Raja Bio said...

Pada sesetengah orang, janji tercipta untuk dimungkiri. :-)