New Look for 2012 .



Assalamualaikum dan Hello .


Hi all , apa khabar. Sihat ? saya baik saja. So , amacam cantik tak blog saya ? Penat ko tau tak !! Sebulan belajar macam mana nak buat code dekat w3schoo.com . Gila tak faham. Tapi nasib ada pakar-pakar komputer dirumah ku.


Mari sini , saya nak memperkenal skin saya ni.

Warna 
Saya memilih warna kelabu + putih + hitam. Kenapa ? sebab kombinasi ketiga-tiga warna itu membuatkan saya rasa tenang . kalau orang lain tak tahu lah. Tapi saya suka. Ada Masalah ?


Nama Belog
Nama blog kali ini saya pilih nama saya sendiri tapi still Lightning McQueen. Kenapa saya pilih nama saya ?
Sebabnya ini belog saya , suka hatilah kan ? Masih ada masalah ?


Latar Belakang
Warna putih dan kelabu adalah kombinasi warna yang saya suka. Tak kira la apa pon saya suka jugak warna tu. Ada masalah lagi ke ?


Tu je la nak cakap. Apa-apa pon belog dah cantik dan insyallah akan memperbanyakkan lagi post-post yang lebih menarik. AMIN. Wassalamualaikum.

1 comment:

KHAIRUNNISA said...

kombinasi yang sangat menenangkan jiwa dan hati...pandai awk macthingkan colour...nice blog