Sedapnya.....Prosperity burger tu..




Assalamualaikum 
peace everybody (Y) 
>.<

Emmm.... lazatnya.. Enaknya hingga tak terkata apa-apa dah. Heh ? hello , kepada awak 
yang sudi baca entry hangit ini. Maaflah saya baru je lepas habis makan burger ciptaan sendiri... 
kau ado ? haha .. haiyoyo.. balik sekolah je , terus cari burger yang my mama dah siap buatkan. 

*kantoi bukan burger tu aku yang buat* Ohh my god korang.. enaknya hingga tak terkata.. 
McD pon kalah hoo . Dengan sos lada hitamnya.. yang pekat lagi bercili-cili tu. Ya Allah , tak leh nak 
bayang dah ni.. sedap hingga menjilat jari-jari sendiri. 

Ye la tak kan ko nak gi jilat tangan orang lain. Saya dah rasa bau sos lada hitam tersebut memanggil saya.. 
"Cepat la datang Ifa" "waiting for me black paper sause..." Wait for Me... " 
sedap cuba rasa ... nak mai rumah . okey wanna out . 

Take care.. wassalamualaikum. 


Head note : sedang buat skin terbaru.. rekaan sendiri. NO MORE CIPLAK.. 
dan saya jadi Ketua dalam makmal masakan.. Happy ..

1 comment:

ainol akasyah said...

tolong belanje sy beger prosperity tu please hehe jemput join SEGMEN : COVER PHOTO TIMELINE PALING AWESOME?