Senda MALAM.. ohh jangan tidur lagi ..



Assalamualaikum..

Hai hai hai ~ bertemu kita lagi dalam rancangan SAINS COMOT.. okey hari ni Prof. nak aja cara buat !@#$%^ .. Whatever lah.. Ada bakat tak ? haha rasanya kalau masuk ON AIR , saya lah orang pertama akan dikeluarkan ? Right ?

Actually , kawan saya minta untuk update blog . So , update je lah! Oh korang , lupa pulak nak tanya . Sihat ke?
as well as I known , yang saya memang suka tanya sorang-sorang. Well , kite mane ada PEMINAT kan ? so , ada masalah ?

Jom saya cerita kisah saya di sekolah.

Macam selalu lah datang sekolah pagi-pagi kan , tunggu cikgu bagi pengumuman !@#$%^&* . Whatever lah ~ i don't care . Then masa naik kelas , sekolah kiteorang ada GOTONG ROYONG PERDANA . That means bahawa kiteorang kena bersihkan kelas + cantikkan kelas.

Then , tetiba pulak adalah sekumpulan kanak-kanak kecil ini , masalah SIMPLE pun boleh di BESARKAN ? WTF! i means Where's the food ? very hungry . Mana taknya , hal yang sebesar ULAT pon boleh di besarkan menjadi ULAR . grr...

Tapi perduli apa saya , hal kau ... hal kau .. , Hal aku , Hal aku lah! Then , sebab diorang yang mulakan dulu pergaduhan tu , so biar dyeorang la datang minta maaf. Saya nak pergi minta maaf ? ohh ... tidak . Sebab bukan saya yang cari masalah . Jadi , not me lah have to go and say " please forgive me " ..

NO NO NO .. kau buat masalah sendiri  masalah dunia masalah peribadi , luahkan cerita di kedai kopi. jadi kau la datang minta maaf. HAHA. so , saat yang di nanti-nantikan ... kumpulan kecil tu datang and say
" Ifa , maafkan kami .. maafkan kami .. maafkan kami .. maafkan kami ....." HAHA .

So , saya ni hati baik , jadi maafkan je lah . sebab tak suka lah simpan dendam. *SAYA NI TIADA PERASAAN SEBENARNYA TENTANG PERKARA YANG REMEH TEMEH MACAM NI.. 


jadi tu saya .. TO BE CONTINUE ~
Wassalamualaikum .

No comments: